آموزش ساخت ایمیل با گوشی همراه

آموزش ساخت جیمیل با گوشی

ساخت جیمیل با گوشی به دلیل راحتی و دردسترس بودنش بسیار به کارتان می‌آید. اگر هدف شما از ساخت جیمیل برای اینستاگرام است یا می‌خواهید اکانت جیمیل رو گوشی داشته باشد تا از خدمات گوگل پلی و دیگر سرویس‌های موبایل‌های اندروید خود استفاده کنید، مراحل زیر را روش ساخت جیمیل در گوشی سامسونگ است (در تمامی گوشی‌های اندروید همین مراحل قابل اجراست).

در قسمت تنظیمات یا setting موبایل خود، در قسمت account (حساب) روی Google بزنید. سپس گزینه Add another account را انتخاب کنید. در پایین صفحه یکی از دو گزینه بالا آمده را انتخاب کنید.

اطلاعات موردنظر مانند نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید. در مرحله بعد، ایمیل‌های پیشنهادی به شما داده می‌شود. اگر نمی‌خواهید از آن‌ها استفاده کنید، create your own Gmail address را انتخاب کنید و ایمیل موردنظر خود را بنویسید. روی next بزنید. در مرحله بعدی اطلاعات تاریخ تولد و جنسیت خود را وارد کنید.

سرعت ساخت جمیل در گوشی از سرعت ساخت جیمیل در دسکتاپ بسیار بالاتر است. زیرا نیاز به تایید شماره تلفن نخواهید داشت.

سخن پایانی

اهمیت یادگیری ساخت ایمیل بر کسی پوشیده نیست. ساخت جیمیل و انواع دیگر ایمیل (در یاهو، مایکروسافت و …) برای استفاده از سرویس‌های مختلف گوگل، اینستاگرام و ارسال و دریافت پیام‌ها به ما کمک می‌کنند. در این پست از مجله خدمت از ما، سعی کردیم طریقه ساخت ایمیل را با روش‌های آسان به شما معرفی کنیم.

[service_horizontal_nd color=”red” title=”ثبت نام دانش آموزی” description=”دانش آموزان می توانند از طریق فرم ثبت نام سریعا اقدام نمایند”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *